søndag 24. februar 2008

Der spirer gror

Var heime denne veka, og det var deilig... Skjønt eg måtte bruke ein del tid på å lese til eksamen og jobbe med semesterprosjekt (yeah right! gjekk ein del i nettsurfing...) 

Her er mobilbilder frå ein tur vi gjekk hin dagen. Bilder tatt på Vik, for dere som veit kor det er. (prøvd å fikse litt på bilda i iPhoto)
Det spirer og gror i Øygarden, og truleg på resten av kysten og. Våren er her kvart øyeblikk... Deilig!
Gler meg til blomster, fuglekvitter, sol... blir generelt lettare til sinns. 

Har nett vore gjennom den verste vinteren hittil i livet. Håper på ein ny vår. Life goes on.

Meg, min fantastiske pappa og min kule broder! Tenk at Even har vokst meg over hodet, musklene veks, og han er umuleg å vinne over i lekeslossing. 
*Snufs* Det var jaffal gøy så lenge det varte ;) 

Ingen kommentarer: