måndag 11. februar 2008

Stavanger i helga

Då er eitårstreffet for eks-elever på Solborg Folkehøgskule i Stavanger overstått.
Det var kjekt å helse på folk att, men det var så mange å helse på at det blei nesten bare med det.
Vi såg filmer vi laga i fjor, årets oppsetjing av Les Miserable, som for øvrig var ålreit, og lørdag kveld var vi ute på by'n heile gjengen.

Tidligere på lørdagen var eg på kafe med Cecilie (bildet), ei veninne frå Bergen. Gjekk mellom anna 3. klasse vgs i lag. Koslig å møtes:)


Søndagen hang eg på Solborg, sa hadet til folk, og hang med ein kompis i sentrum, før eg tok toget til Kristiansand.
Travel helg, kjenner eg er sliten. Eg er litt stressa, burde ha komen mykje lengre med semesterprosjekt og eksamenslesing enn eg er no... Arrrgh!!

1 kommentar:

Anonym sa...

så søte;)