fredag 23. mai 2008

Sommeren kommer!


Må bare vise litt bilder av forsommeren så langt. Har vore to helger på overnatting i seilbåten til Karina og Lars i Søgne. Han er 52 fot lang og kosta ein del. Fantastisk opplevelse, med grilling, litt seiling, ein smule soling (men litt kaldt enno), vugging, solnedgang og stjernehimmel. 

Is i båthavna med Karina, Høllen i Søgne. 

Hekken utenfor hybelen i full blomst, ein varm og solfull dag. Eg har faktisk fått skille etter ein laurdag det var rundt 21 grader!
17. mai var vi i Oslo for å feire nasjonaldagen, men mest for å sjå musikalen "Singing in the rain" med Kåre Conradi ;) . F.v. Maria, Tina og Karina synes det var spennande å sjå kongefamilien live. 

Silje og Maria klare for musikal. Takk for ein flott tur, jenter! Eg stakk og innom den nye operaen i Bjørvika, bare for å ha vore der :) 

Ellers kan eg skryte på meg å ha bada i sjøen ein gong, tidlig i mai, pluss ein gong denne veka i eit vatn i Kristiansand, i det beryktede Baneheia. Deilig og forfriskende! (Hadde neppe skjedd i Bergen på denne tida av året...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan har du det, Silje? :) Er like greit av meg å legge igjen en mld her så du ser at jeg også leser bloggen din ;)

Martin

frøken Silje sa...

takk for d :) får lite respons her altså..
når eg les bloggen din føler eg meg en smule underlegen.. beklager få kommentarer frå meg, eg e rett og slett kje heilt i det dype diskusjons- og tenkehjørnet for tida.

har d ålreit, men får kje oppdatert så ofte pga en viss overanstrengt armmuskel. sitter i skrivende stund og verker en smule, så eg må nok gje meg...

snx plutselig!