søndag 23. november 2008

Hadde navnedag i går!

Gratulerer til meg sjølv med overstått navnedag, den 22. november. Dette er vel ikkje akkurat ein tradisjon for oss nordmenn, men eg tykkjer det er litt kosleg å tenkje på.
Silje tyder: blind - (blind for det onde, vil bare det gode) - lå på 1.plass blant nye jentenavn fra 1983-87 og i 1991

Det er for så vidt ei grei tyding det. Har også hørt at navnet i kristen samanheng kan tyde "den som vandrer med Gud", slik eg har skrive i profilen min. Den tydinga har vore viktig for meg, når eg skal definere meg sjølv og korleis eg vil leve.

Eg har ikkje alle svara, eg er langt i frå perfekt, men når eg famler meg fram i livet, går Gud ved sida av og hjelper meg. Han stør meg, bærer meg når eg treng det, og gir meg råd. Det er ikkje alltid eg hører på han, men han er der heldigvis likevel. Gud er glad i meg for den eg er. Takk for det!

Trykk her for meir info om namnet Silje, eller ditt eige for den saks skuld :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var et veldig fint bilde av deg, Silje :)

Anonym sa...

..og Gratulerer med overstått navnedag :P

Jeg har for vane å glemme å skrive noe i første kommentar for tiden, så jeg må skrive en til :P Bear with me.

frøken Silje sa...

takk for det du :) bare skriv så mykj e du vil, det er kje så mange andre som har gjort hittil... you're welcome!

Anonym sa...

Seriøst, Silje! Du har så utroooooolig fint hår!!! :D
Håper det går bra med deg, med skole og alt! :D Klem!