måndag 17. november 2008

Isn't it lovely?


Då har eg ikkje gidda å skrive på ei stund grunna smerte i armene. Plagene kjem og går. Og dei kjem særskild når eg har eit essay å levere... Men no er eg ferdig med det forlengst, og prøver å ta igjen ein del lesing og pugging i dei to faga eg har eksamen i i begynnelsen av desember: "Fonetikk og uttale" og "Britiske studier". Skal bli godt å få det unna. 

I hagen er vi så heldige å ha eit par rosebusker, som enno ikkje er avblomstra, på trass av kulde, frost og til og med ein smule snø. I går var eg veldig i det kreative hjørnet (det skjer faktisk innimellom), og fekk dei vakre blomstene inn i huset. Nice eller? 

Desse heng til tørk på ein reol eg kjøpte på ein bruktbutikk i haust. Romantisk de luxe! Blomster gjer livet så mykje koslegare... På nattbordet mitt står ei lita glassvase med ein roseknopp i vatn. Eg gler meg til den opnar seg! 

1 kommentar:

Arild og Laila-Marie´s blogg sa...

Kjære Silje. WOW, Du er virkelig blitt flink å skrive. Vet ikke helt hvordan du skrev før då, men, sånn du leker gjennom teksten nå er en fryd å lesa, og spennande. De er virkelig flink. Så alt for lenge siden sist, me bor i nærheten av Stavanger så hvis du er forbi og har tid, så ta gjerne kontakt. Hadde vore kjempekjekt. Skriver med Arild sin id, har ikke min egen )-: på blogspot, men me har ei side her me og, som jeg har ansvar for å oppdatere. http://famaanensen.blogspot.com/
Mange klemmer fra Laila-Marie