fredag 25. september 2009

Lady Krykke

Då er eksamen i samfunskunnskap for journalistar vel overstått, og godt er det. No ventar veker med intern praksis.

I går gjekk vi ein tur der eg prøvde meg på longboardet til sambuar Janne. Det er ein type rullebrett. Det såg så kult ut at det måtte eg prøve. I begynnelsen gjekk det veldig bra, men på eit tidsspunkt mista eg balansen, datt og vrei ankelen. Å, inni granskauen så vondt det gjorde! Janne var snill og henta sykkelen min så eg kom meg heim, og heldigvis hadde vi eit par krykker liggande frå nokon i huset forstua tåa i vår. Dei humpa eg rundt på i dag då eg tok eksamen.

Foten var fin i går, heilt til eg skulle legge meg, då var den blitt hoven og blå, så eg iste den ned litt. I dag var eg på legevakta. Intet brudd, det visste eg forsåvidt, men fekk beskjed om å halda foten høgt oppe og bruke krykker nokre dagar. Wehey.. Heldigvis er dette ein skade som går fortare over enn andre ting. Kan ikkje anna enn å slappe av då :)

Ingen kommentarer: