søndag 13. september 2009

Glimt frå studiestart


Hei, alle kjære lesarar :)
Då er eg komen godt i gong med 2. år på journalistikk og altså 3. år i bachelorgraden. Her er nokre bilete frå august. Øverst: Konsert med Datarock på Studiestartfestivalen på UiA. Artig å ha opplevd den gruppa og. Hadde visst nett sluppe eit album og var på veg ut av landet på turné.

I år som i fjor joinar eg KRIK Aftersvett, sosiale greier etter treninga på fredagar (som eg ikkje går på, eg trener heller styrke for meg sjølv pga div.. ) Her har altså to kjekke karar kost seg grådig med å knyte saman alle skorne til ein ball.

Eg bur på same plassen som i fjor, med to av dei same jentene og ei ny. Her frå ein tur med to av dei i nabolaget, der vi fann dette sjarmerande gamle barnehageleikeapparatet :) Vanvittig artig! Eg og Åshild tråkkar, Hanna filmar.


Ellers har eg gleda meg lenge til å oppleva ein fotballkamp på Sør Arena, og venta til Brann kom for å sloss mot Start. Eg hang meg på ein gjeng med Brannfans og hadde det artig. Ein kar på raden foran likte ikkje å høyre Startsangen...
Eg og Line G hadde det artig. Det gjekk som det måtte gå, Brann vann over Start 1-0 :) Veldig greit. Førre gong eg var på kamp var som russ på 16. mai 2006 og då vann Brann og :) God statistikk på det.


Seierskommentaren

Ingen kommentarer: