måndag 4. januar 2010

Dei neste 361 dagane

Eg må sei eg gler meg til å kome attende til Kristiansand neste veke, men eg gruar meg litt til hovudprosjektet... Det vert uansett ein lærerik vår. Ellers har eg faktisk få vedtekne planar for sommar og haust 2010. Det vert vel sommarjobb ein stad, og som ferie kunne eg tenke meg ein roadtrip :) Noken som joinar? Gjerne noken med bil ;)

Kunne tenke meg ein tur til Nord-Norge. Har aldri vore der før, og har få kontaktpunkt, men vil gjerne sjå den vakre naturen alle skryt av. Ellers hadde det vore artig med (sykkel)tur i Danmark eller Holland... drømdrøm...

Er altså ferdig med bachelor i journalistikk (og engelsk) til våren, og må finne på noko til hausten. Det blir enten
- jobb, helst i media
- studier; internasjonal/samanlikande politikk, midtaustenstudier, etc. Kanskje Bergen?
- reise, medan eg er ung og fri...
- dts/bibelskule? treng påfyll!

5 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Genial dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

Martin sa...

3 av de 4 tingene der kan du jo gjøre her i Bergen =D

frøken Silje sa...

who are you, anonym? and what did I help you with?

martin: for så vidt.. men eg må ikkje til bergen på død og liv..

Anonym sa...

Brim over I assent to but I dream the collection should secure more info then it has.