tysdag 30. juni 2009

Sommartider...


Fra bursdagen min (søndag) på Skjernøy utenfor Mandal. Familien er på sørlandstur :)
Eg feira og bursdagen med mange venner på lørdag, på Hamresanden. Nydeleg dag med bading, grilling og leik. Takk til alle som gjorde dagen fantastisk!
Søndag kveld var eg altså med familien, der vi koste oss litt på båttur og sånn. Dessverre greidde eg å slå meg litt då eg skulle i land på eit glatt og knudrete berg, og landa på haka. Eg fekk heldigvis ikkje nokon hovudskade, så vidt eg veit, men litt skrubbsår på tærne og haka, og litt vondt i kjeven og hovudet. I dag er eg tilbake på jobb og det går foreløpig greit. Fin bursdag!
Eg har sommarjobb i Kristiansand som resepsjonist. Sjekk ferieleiligheter.no

3 kommentarer:

Malene sa...

Uff, fekk vondt inni meg når eg høyrde det der med haka.

Hugsar enno den summaren då eg sprang ned ein bratt bakke og på ein eller anna måte snubla så eg landa rett på asfalten med haka fyst..var så vondt at eg ikkje klarte seie nokon ting. Heldigvis kom nokon og fulgde meg heim( til campingbilen)..

Anonym sa...

Hei Silje, kven er den stilige typen på bildet saman med deg ?

frøken Silje sa...

det må jo nesten vere deg det.. Foretrekker at du skriv kven du er, pappa...