tysdag 21. juli 2009

Sommerfest på Skjernøya

12. juli var dro eg til Skjernøy utanfor Mandal der ein gjeng med gutar stilte med grill, mat, volleyball og vannaktivitetar. Kjempekjekt! Eg hadde ikkje vett til å seie nei, så eg måtte nesten prøv ut vannski, for første gong for min del.

I båten, spent på korleis dette vil gå... (Begge foto: Tommy Tofteland)
Dette var vel det høgaste eg kom meg opp på skiene. Var sinnsjukt tungt å halda fast i handtaket, så eg kom meg ikkje opp i ståande posisjon. Prøvde rundt fem gongar og var glad eg gav meg då, for diverse ubrukte musklar og betennelsar gav klar beskjed om at nok var nok. Men det var no artig å ha prøvd.

Seinere på kvelden blei det taco og fotball (sjokk!). Takk for ein flott dag!

1 kommentar:

Malene sa...

Åå, eg og vil stå på vannski!!! Kjekt å uansett reise med gutar, då..hehe