laurdag 24. mars 2007

Beach med modifikasjoner


Loerdag kom vi endelig til staden vi heile tida har venta paa, stranda i Krabi... Vi bur paa eit hotel i Railor Bay e.l., paa ei oey vi kom til ved aa ta smaabaat. Det er eit dyrt hotel med hoeg standard, og det er bra. No sover eg paa rom med Marianne, Synnoeve og Heidi. Stranda er flott, med fantastisk horisont, minner om den fraa rommet mitt heime i Oygarden... endeleg sjoelukt. Dessverre er det litt skarpe steiner her og der, usynlege i det uklare vatnet. Dessuten skal det vere brennmaneter, som liknar paa glassmaneter, som brenn noko saa inn i granskauen. Men eg greier nok aa unngaa dei.

Meg og Marianne S.

Tok ein liten dukkert i sjoeen i dag, og aat chicken w/casewnuts paa hotellets restaurant seinere. Det er dyrt her, men det er jo ogsaa det eineste aa ete paa paa oeya. Dessverre er dette ein uterestaurant, som tiltrekker seg optimalt med diverse fluger. Og desse oppheld seg ikkje bare i lyset som tiltrekk dei, flugene liker best aa spankulere paa bordet, glaset, salatbladet og gaffelen. Eg, Heidi og Dag Arne var snart ute med servietter 'med rett til aa drepe'. Det kjipe med flugene, var at vi paa forhaand var varsla om sandfluga sitt bitt som visstnok gjev store hevingar i huda. Sandflugene skal visst likne bananfluger. Og eg, som har 40 myggstikk fraa foer, fekk delvis panikk av aa bli omsverma paa denne maaten av diverse flugeartar. Ein av dei er noedvendigvis sandfluga... Korleis eg skal overleve resten av veka paa denne restauranten, maa faaglarna veta.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempespennande å følge med på reisen din. Eg sjekker for nye reisebrev hver dag. Hilsen O åge

Sturla sa...

Koselig å lese om hvordan du har det, Silje! Skal be om at du ikke blir bitt av sandfluene..

Hadde vært koselig å se bilder også, om du får lagt ut noen.
Og koselig om du skrev på norsk, men det er det vel verre med..? ;)

frøken Silje sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
frøken Silje sa...

kom meg unna sandfluene, takk for all forboenn... men det var verre med alle vannloppene da vi skulle snorkle.

Bildene kommer, du, det var litt tregt nett nedi Krabi.

har skrevet paa bokmaal til aere for deg i denne kommentaren. ellers kan det nevnes at eg kjoerer nynorsk paa bloggen pga jeg maa balansere den vanvittig bergensk-utvatna striledialekten min...

frøken Silje sa...

takk for helsing, onkel Åge :) Og gratulerer så mykje med overstått bursdag!