tysdag 13. mars 2007

Foerste dag i Bangkok

Etter ti timer paa fly fra Amsterdam er vi endelig i Bangkok...Flyet gjekk 17.50 norsk tid, og framme 15.00 thai-tid (seks timer foran). Fekk nesten ikkje sove heile natta, saag paa filmer og ble vekka kontinuerlig av andre som gjekk forbi. Det blei heldigvis ein liten time litt foer vi landa.
Slik som med alle andre sydenfarere, slo varmen i mot oss daa vi kom ut fra flyplassen, og den fuktige lufta fekk kleda til klebre seg til kroppen. Vanvittig deilig aa endelig kjenne varme! No kan daake bare ha det saa godt alle daake heime :P

Apropos, begynte eg aa savne folk allereie daa eg sat paa flyet. Gler meg nesten til aa koma heim att...
Men nok om det. I dag har eg faatt proevd meg paa pruting, kjoept ei fake Billabong-t-skjorte, og ein liten elefantsuvenir. Har vore troett etter flyturen, nesten litt shaky, men det gaar bedre no. Bare magen er litt urolig. Men no maa eg stikke, skal sjekke livet litt.. Klokka er 20.05

1 kommentar:

Roy-Olav sa...

Så hyggelig! Pass deg for ellediller og krokofanter...