laurdag 24. mars 2007

Shoppoholikar

Etter Phibun i nord-oest, tok vi luksusbuss i 16 timer til Chang Mai i vest. Her tok eg heilt av med shopping, baade til meg sjoelv og til familien. Vi budde paa hotell Night Bazaar Hotel, midt i nattmarkedet i Chang Mai. Sinnsykt mange boder som settes opp paa ettermiddagen, der fleire sel nett det samme. Pruting er ein kunst eg er blitt flinkare i sidan Bangkok, men kor mange roeverkjoep eg har gjort, er usikkert. Kjoete jaffal billige Converse-sko og -veske, inne i ein Converse-butikk, saa det skal vere ganske trygt at det er ekte.

Fekk ogsaa skreddersydd ein kjole hjaa Daniel International Taylor, den foerste og beste eg og romkamerat Elin fann. Den blei ikkje slik eg hadde tenkt i utgangspunktet, men den blei veldig fin :) Betalte 5500bath = ca 1000NOK.

I Chang Mai dro vi til ein elefantpark, der vi rei ein lang tur paa elefanter, saag elefantshow, og 'rafta' paa ei elv paa bambusflaater. Det var ikkje akkurat rafting, det gjekk urseint og var varmt, men det var no koslig og avslappende for dei som valde aa sjaa det paa den maaten.

Torsdagen sykla eg og ein gjeng off road! Sinnsykt heftig. Aldri gjort det foer, men eg skal definitivt gjoere det igjen. Digger aa suse avgaarde, ogsaa var det eit veldig fint landskap og.

Fredag tok eg og nokre jenter tuk-tuk til eit offentlig utebasseng, der vi bada og sola oss fleire timer, foer vi satte oss paa nattoget til Bangkok igjen.

Ingen kommentarer: