måndag 16. november 2009

Drar til Afrika i natt...

... og kjenner at reisenervene eller kva det heite begynnar å ta på. Er enno ikkje ferdig med å pakke kofferten og har heller ikkje heilt bestemt meg for kva koffert eg skal bruke, men det går seg vel til.

Sa god jul og godt nyttår til venner i menigheten i går kveld, sidan eg ikkje kjem tilbake til Kristiansand på nesten 2 månader. Det har ikkje gått opp for meg enno at eg skal avgarde. Det er veldig rart. Er litt sliten allereie, så vonar eg greier å sove litt på flyet nedover for å bli klar til å møte ei heilt anna røynd og kultur.

Gler meg til utfordrande og spanande dagar med mykje innhald! Vonar som sagt å oppdatera her når eg får det til.

I mellomtida kan du kose deg med bildet under, frå ein Jernia-annonse. Kva i alle dagar er dette?

Ingen kommentarer: