torsdag 19. november 2009

Foerste moete med Afrika - Ethiopia

Heisann, daa har eg endeleg kome meg paa nett. Det er treigt nett her, saa eg faar ta bilda seinare. Og no klikker det heilt her, saa faar noye meg med aa seie at eg har det flott her i addis abeba. masse inntrykk og artige folk. veldig rart aa faktisk vere her! og veldig interessante mediefolk vi moter rundt om.
no nett var vi i ein privateigd avis og motte ein av redaktorane (over) som fleire gongar har blitt tiltalt og fengsla pga han har skreve om og kritisert saker som regjeringa ikkje likar aa faa publisitet paa. sterkt aa mote folk som faktisk lever med ein risiko for aa bli arrestert for aa bedrive undersokande journalistikk.. eg som nordmann har jo veldig liten risk for det heime...

skriv meir seinare. kjem til nairobi fredag kveld og skal bli der ei stund.
luv ya all !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flott at du rapporterer- vi følger med i spenning. Vær forsiktig og ta vare på deg sjølv. Onkel Å

frøken Silje sa...

hei, kjekt dåke følger med :) har det veldig bra. flott gjeng og bra opplegg. hels gjengen! klem