fredag 13. november 2009

Færdi med praksis! / TV-sending 2/ Afrika next!

Her er den andre TV-sendinga eg var nyheitsanker på.

Sjå ellers på same lenkane for å sjå TV-sendingane for veka etterpå, då eg var vaktsjef.

Då er eg ferdig med fem vekers intern praksis. Herleg! No er det Afrika neste :) Eg reiser på studietur med journalistikkstudiet natt til tirsdag 17. november, til Addis Abeba i Etiopia for å vere der tre dagar. Deretter skal vi tre veker til Kenya og til slutt ei veke på Zanzibar :)

Følg gjerne med her i løpet av reisa, men grunna lite tilgang på pcar med breiband (kanskje éin) er det uvisst kor mykje eg får oppdatert...
Difor vil eg anbefale å sjekke ut facebookgruppa Vi som følger gjengen i Afrika 09.
Vonar den blir meir oppdatert.

Gler meg! No har eg hamstra diverse apotekvarer, kjøpt reisehandbok og laga pakkeliste. Dette blir bra :)

1 kommentar:

Martin sa...

Jeg skal følge med. Blir spennende =) Håper ellers du har det fint! *klem*